onsdag 13 augusti 2008

Machosnubbar... yeah right

Idag har jag varit ute med Bobbo Krull och gjort Studio Belindas hösten 2008 första inslag. Jeg kan säga så här: det blir lite annorlunda i höst och i morgon ska jag outa det för er. Späääänande va. Alla min hundra läsare ska få veta. Men lite om Bobbo nu.

Det här är Bobbo.

Man kan tro att han är väldigt tuff men skenet bedrar. I den där stora machokroppen dunkar ett varmt hjärta. Han började dagen med att dissa mina rosa strumpor. Då sa jag till honom att han har världens vackraste ögon och borde framhäva dom mer genom att inte bara gå runt i grå kläder. Då rodnade Bobbo. Hehe.

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag grät just en skvätt då min arbetsgivare valt att spärra sidor som den där ´mer om Bobbo´ skulle finnas. Bobbo har varit min dröm sedan jag såg hans buttra ansikte nästan le när kameran av misstag fick med honom i bild en gång. det var lycka. Du har inte varit min dröm tidigare, men det är du nu! Sedan jag fann din blogg för två dagar sedan har jag hejdlöst gått och garvat högljutt i korridorerna. Nu känner jag mig hemma.

Donny H sa...

Gillade dagens krönika i AB. Huvudet på spiken.

Christina sa...

Underbar film!

Joakim sa...

Bobbo Krull är han lika skön i verkligheten???? Du är en GRYM krönikör för övrigt.

Ha de gott // Spanarn

Anonym sa...

Kom till min blogg Belinda, där kommer du få smaka bly!

Belinda sa...

Åh vad glag jag är att ni gillar Bobbo. Och mig. Ja Bobbo är skööön