tisdag 5 augusti 2008

Känner ni peppet?

Jag hade möte i morse med mina nya producent. Jag stod i ett tyst kök- alla andra sov- och försökte komma ihåg hur man gjorde. Alltså kaffe först? Dusch? Kläder, vad har man för kläder om man ska ut bland folk, kan man gå i träskor och gamla gravidjoggingbyxor. Svar: Nej. Jag känner mig som ett barn som behöver stödhjul på cykeln. Minns inte hur man stod framför kameran och hur manuset ska se ut eller har inga idéer och stackars min producent hon kommer att undra vad hon gett sig in på och nu gäller det ju, den här säsongen ska vi satsa.

Så minns jag och klär på mig och sätter mig i bilen och sedan dricker jag kaffe med min producent och hon är en trädstam att krama runt och jag lugnar mig. Åker sedan hem och trär på mig gravdijoggingbyxorna igen.

Inga kommentarer: