söndag 6 april 2008

Pelle Porseryd är en tönt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dig och farför vet jag inte rigtigt eftersom jag inte känner honom eller har med honom att göra professionellt. Det känns bara som om det är en männsika med för stor makt i media men med för liten hjärna och att kombinationen blir riktigt BAD.

Från det ena till det andra....jag har läst igenom alla de bloggar jag brukar vilket företrädelsevis är er mediamammors bloggar. Nu är fotbollsfrun med barn och så börjar diskutionen om vaginal kontra kjesarasnitt igen. Suck!! Vilka lyxpromblem det finns i denna ankdamm - kan vi inte besluta en gång för alla att de är upp till var och en, de flest fixar en vaginal förlossning och sen har vi ett gäng som känner skräck. Det är ok så länge det inte handlar om "kändismamma-hystri" där snittet är ett led i bli smal på 1 vecka efter förlossningen. systrar låt oss inte döma varandra så mycket - ta det lugnt alla har olika startegier i livet eller hur.

Till sist av alla mediamammor är du Belinda den bästa - avslappnad och full av brister som du själv skriver om det känns skönt!

Mvh

Camilla

Belinda sa...

Angående porseryd så hade han sms:at Alex Schulman och dissat Brolle i Körslaget bara det att Porseryd är producent för Körslaget och sms_et ha,nade på Schulmans sajt 1000apor (säkert uttänkt men..) Så himla lågt.

Och du och jag tänker lika, jag har precis skrivit ett inlägg om kejsarsnitt.

och tack tack för komplimangen!