tisdag 29 juli 2008

Hanna Fridén svarar

Hanna Fridén skriver: Belinda! Du behöver inte oroa dig. Jag gillar Kristofer som han är och jag har inga planer på att förändra honom. När vi gick ut och shoppade så var vi väldigt välsynkande. Ibland föreslog jag något, men egentligen var det Kristofer som valde sina kläder själv. Sedan gav jag mestadels råd om passform och så vidare, och hur man skulle matcha kläderna eller vad man hittade de kläder som Kristofer sa att han letade efter. Men nej, jag skulle aldrig få för mig att ändra någon jag är kär i. Och grejen med att gå ut och shoppa tillsammans är ju knappast att man ska göra om deras stil till sin egen. Bara hjälpa till med att hitta de grejer som DE gillar. Som med kompisar man går ut och shoppar med! Det är snarare Kristofer som ändrat mig! Jag som plattångar mitt lockiga hår nu och allt sånt, jag är toffeln!

Vad skönt. Man vill ju inte förlora en fin ung feminista så tidigt... Jag kan alltså lägga ner min moralpanik eller kanske rikta den mer mot Kristofer förtryckaren istället.

Inga kommentarer: