lördag 26 juli 2008

En dag på landet - grilla med Virtanen

Lååång härlig dag. Vi åkte ut till min kompanjon i brott Karolinas
(mammans) land på Ingarö. Världens finaste hus, jag blir så avundsjuk. Ungarna slängde av sig alla kläder och röjde i trädgården i tio timmar. Vi kunde dricka kaffe, läsa tidningarna och prata. NU fattar jag varför folk bor i hus. För att slippa umgås med sina barn. Jag är trög, jag.



Sedan kom Karolinas gubbe som råkar vara min efterblivna bror på TV8 hem. Då började vi grilla. Titta ändå vad frisk och brun Freddan blivit i sommar. Han mår bra!



Medan killarna grillade njöt jag av könsbojan i solstolen





På vägen hem shoppade jag loss på Coop Konsum i Gustavsberg. Perfekta mysbyxor med mudd (toppen när allt godis börjar sätta sig som sommarbilringar), 129 spänn och världens skönaste behå 20 kronor. Min Britney-look är snart komplett.


Inga kommentarer: