torsdag 10 juli 2008

Sjubarnsmamman från Bromma ska åka

.


Jag tar på mig ännu en hatt och som Ronnie Sandahl skulle sagt: Sjubarnsmamman från Bromma has left the building. Jennie husvaktar men kommer inte ta över bloggen. Jag ska försöka skriva något från Cypern, jag vet att ni döör om ni inte får veta om:

Jag kom överens med tanterna
Sonen spydde och levde rövare och slog någon i huvudet med sin dinousarie och vi fick sitta med djuren istället (dom har ingen djuravdelning på flyg men kanske under motorerna)
Mannen och jag gjorde the wild thing i Klamydiapoolen

En sak, kan jag säga, vill ni någonsin ha råd om hur ni ska packa för att smälta in bland kvinnor som tycker att Monkiskjortor är för lesbiska och samtidigt vill vara er själva för en stund så ska ni komma till mig. Det tog mig fan en vecka att packa men nu är det klart. Jag kommer se ut som en stor röd svensk bland en massa små olivbruna cypernkvinnor. Men mina klänningar är väldigt fina i alla fall. Så det så.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låt Ronnie ta över bloggen igen!!