tisdag 29 juli 2008

Heja Blondinbella

Jag vill bara säga att jag tycker att Blondinbella är grym. Att våga berätta om övergreppen och dessutomt tvingas stå på sig så jävla mycket som hon måste göra, då är man grym om man orkar pressen. Jag träffade ju henne när hon var med i mitt program. Jag hade förväntat mig att en förvuxen 17-åring i kappa typ svepte in i studion och var odräglig. Typiskt att jag gick på den fördomen. Men in kom en snäll väldigt ung tjej som försöker göra som killarna. Ta för sig. Tycka om sig själv. Skryta lite. Att hon har pallat alla påhopp och andra mediageeks som ständigt kritiserar henne tycker jag är imponerande.

Hoppas du förtsätter med det samtidigt som du vågar inte vara duktig ibland också.

Det är skönt att veta om sig själv, att man vågar det också.

Inga kommentarer: