söndag 6 juli 2008

Jag skäms

Erik skriver: Grejen med bloggar är väl att man länkar lite då och då? Din länkningsförmåga är på en skala nånstans runt obefintlig. Dags att höja ribban lite?

Erik, jag vet. Jag skäms för det. Men jag kan inte länka hemifrån min mac. Jag fattar ingenting. Jag vill ju så klart att hela världen ska läsa Kristofers narcissistiska härliga blogg om puppylove, mode, utehäng, Ronnie och allt annat mellan himmel och jord. Hans blogg är min veklighetsflykt från MAMA-land. Å titta, Kristofer har svarat mig också, jag blir så glad:

"Åh, tack! Jag passar givetvis tillbaka komplimangen, Belinda-junkie som jag är! Och adressen, för de som är nyfikna är:
http://blogg.stureplan.se/kristofer. Och för alla Ronnieholics därute så kommer det snart ett inlägg om hans väldigt ödmjuka sätt att ta kontakt med mig första gången för 5 år sen. (Så ja, det var med andra ord när han var i dagisåldern - HAH!)"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men asså vad är grejen. Det är väl bara att markera det ord du vill ska bli länken, klicka på ikonen som ser ut som en kedja typ och så får du upp en fönster där du klistrar in länken...? Eller är jag dum nu...?

Alex sa...

Jag skulle tro att du inte kan länka på grund av att du surfar med en gammal version av safari (eller någon annan trött webbläsare)! Firefox fungerar utmärkt att länka med från en mac!

Belinda sa...

Men jag får inte upp den ikonen hemma. JAg måste ha firefox så klart. Ska försöka fixa.