torsdag 31 juli 2008

Jag är en stolt C-kändis.

Värsta helgen framför mig. I morgon ska jag ut med Karin, Emma, Karro och Ann-Linn. Jag har styrt upp allt, spindeln i nätet, klackarna på, snygg klänning vald. Lördag ska min man och jag fira min pappa- göteborgspappans- födelsedag. Vi valde Restaurang Kungsholmen för deras bästa uteservering. När jag var där med mina tjejkompisar sist var det fullt fast vi fick ändå fina bordet. Då tänkte jag i min egocentriska värld att hm, hovmästaren vet vem jag är, gud, vad härligt. Hon kanske har sett Studio Belinda eller läser tidningen Mama. Hon hade dessutom skitsnygg klänning från Tjallamalla så jag kände att vi connectade som det heter. Å nu ringde jag och fick direkt ett bord. Okej, det är juli och många kanske är borta och Kungsholmen är inte Teatergrillen i oktober men jag fortsätter tro att jag är Mariah Carey varpå pappa:

Dö, vad roligt för däj, att hon känner igen alla C-kändisar.

Inga kommentarer: